AUTOMANIA

MEDIA

Wydarzenie będzie szeroko obecne w środkach masowego przekazu. Zapowiedzi eventu i relacje z niego znajdziecie m.in. w popularnych tytułach prasowych, na antenach znanych stacji radiowych i w telewizji. Wiele artykułów poświęconych naszej imprezie znajdziecie też w Internecie. Promocja będzie intensywnie prowadzona również za pośrednictwem mediów społecznościowych. Szeroka obecność w sieci to jest związana m.in. z szeregiem zawieranych obecnie Patronatów Medialnych. Wśród naszych Patronów są już oficjalnie portale: JazdaMiejska.pl, SieScigam.pl

Chcecie nawiązać z nami współpracę i dołączyć do grona naszych Patronów Medialnych? Zapraszamy do kontaktu!

Tel.: (+48) 605 58 57 51

e-mail: kontakt@automania.wloclawek.pl

 

AKREDYTACJE
Przedstawicieli mediów zainteresowanych otrzymaniem akredytacji prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres kontakt@automania.wloclawek.pl maksymalnie do 12 czerwca. W treści wiadomości powinny się znaleźć:
– imię i nazwisko osoby ubiegającej się o akredytację / zgłaszanej przez redakcję osoby
– numer telefonu do ewentualnego kontaktu
– funkcja zgłaszającej się / zgłaszanej osoby (np. dziennikarz, fotoreporter, operator TV)
– nazwa redakcji, portalu, kanału, etc.
– w przypadku fotoreporterów i operatorów/producentów TV niezawodowych wymagane jest przesłanie linków prezentujących galerie danego autora, linki do kanałów z dotychczasowymi produkcjami, itp. (akredytacje przyznawane będą wyłącznie osobom, które wykażą się odpowiednim poziomem doświadczenia i jakości publikowanych materiałów).

Wysłanie wniosku o akredytację nie gwarantuje jej przyznania

Przesłanie zgłoszenia wiąże się z jednoczesnym wyrażeniem zgody przez uczestnika wydarzenia na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 (Dz. U. nr 133 poz. 883, z późniejszymi zmianami) oraz przepisami RODO. Przekazane dane zostaną użyte przez organizatora wyłącznie w celu realizacji zgłoszenia do uczestnictwa w wydarzeniu. Niniejsze dane nie będą w żaden sposób wykorzystywane przez organizatora wydarzenia w celach marketingowych bądź handlowych.